Как да поръчам
Когато поръчате продукт, който сте харесали, той се добавя в количката ви. Щом кликнете върху нея, ще видите всички продукти, които сте поръчали.
За да изпратите поръчката, попълнете бланката - име, телефон и адрес за доставка. Ако имате ограничен час или други изисквания, попълнете ги в прозореца "Допълнителна информация". Тези данни са ни необходими, за да изпълним Вашата поръчка. Всяка поръчка ще бъде потвърждавана в рамките на 24 часа с телефонно обаждане от наша страна.
Ако желаете да отмените вече дадена поръчка, моля свържете се с нас в рамките на един час. Вие не се задължавате с нищо преди да получите пратката.
Поръчки, направени в събота и неделя се обработват в понеделник.
Клиент поръчал стока, може да откаже получаването след доставка, само в следните случаи:
- Ако доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката.
- След получаване и заплащане на стоката, клиентът може да я рекламира и да иска връщането й и възстановяване на платената от него цена ако стоката има скрит дефект или несъответствие с предварително договореното. Тогава купувачът има право да направи рекламация в срок от 7 дни от датата на закупуването и, според условията в закона за защита на потребителя.
Стока се приема за брак САМО ако е в приличен търговски вид (ненарушена цялост на опаковката)
Всички цени в сайта са в български лева. Цената на всеки продукт се отнася за указаното количество и не включва цена за доставка, освен ако не е с промоционална безплатна доставка.
Можете да заплатите по два начина:
1. Лесно и удобно, в брой - при получаване на стоката парите се дават на куриера . Ако ни информирате предварително, можем да включим опция да прегледате стоката пред куриера преди плащането.
2.чрез ПОС терминал
Условия за връщане
Може да върнете закупената стока в седемдневен срок от датата на доставката, ако не е ползвана, разпечатана, с нарушен търговски вид, с нарушена опаковка и цялост и при всички други условия на чл.55 от Закона за защита на потребителя.
В този случай заплащате транспортните разходи по връщането на стоката. Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при следните условия: констатирани липси; дефекти на стоката; несъответствие с обявената търговска марка.
Рекламацията се предявява към нас
на e-mail: info@kalpazani.com
или телефон: 0888981345
Гаранция
Всички предлагани от нас стоки са нови, от официални вносители и дистрибутори.
АИ Къмпани 81 ЕООД гарантира, че към момента на изпращане продуктът няма недостатъци, които да намалят стойността му или годността му за обичайна употреба.
Веднага след пристигането на доставката, но не по-късно от 3 (три) дни, клиентът следва да провери дали тя е пълна и дали доставените артикули имат някакви недостатъци.
В случай на отчетени недостатъци при получаване на стоката, клиентът следва да уведоми незабавно за вида и количеството им.
Гаранция не се изпълнява за дефекти, причинени от нецелесъобразно използване на продукта, наднормено натоварване или употреба в разрез с предписанията в гаранцията и техническите характеристики на стоката.
Оценка за неправомерно използване на даден артикул АИ Къмпани взима от официалният представител за България!